Zapraszamy do szkolnia Sensoplastyka® online!

Od 2020 roku szkolenie Sensoplastyka® na stałe przeszło na nowy tryb online. Jest obecnie o wiele obszerniejsze i dużo lepiej przygotowuje do prowadzenia zajęć. Jest to jedyna droga do uzyskania uprawnień do prowadzenia zajęć pod marką Sensoplastyka®. Nasze pozostałe szkolenia również dostępne są wyłącznie online.

Przejdź do Sensoplastyka® online
Szkolenie:
Sensoplastyka® - Trener 1st.
Termin szkolenia:
12 maja 2018
13:00 - 17:30
Miasto:
Katowice
Miejsce szkolenia:
Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
ul. Leopolda 31 sala konferencyjna - parter
40-189 Katowice
Kontakt:
783 269 956
Osoba prowadząca:
Izabela Stefańska

Autorka metody Sensoplastyka® oraz programu Trener Kreatywnego Wczesnego Rozwoju™ . Specjalizuje się w nowatorskiej pracy edukacyjnej z dziećmi w wieku od 0 do 6 lat. Coach, pedagog twórczości, założycielka Inkubatora Inspiracji.

Pliki do pobrania: Karta Informacyjna o szkoleniu w formacie PDF
Wzór certyfikatu w formacie PDF
Ukończone szkolenie "Sensoplastyka® - Wstęp".
(może być ukończone tego samego dnia)

Nie ma możliwości pominięcia szkolenia "Sensoplastyka® - Wstęp".

Po ukończeniu szkolenia "Sensoplastyka® - Wstęp" można szkolenie "Sensoplastyka® - Trener 1st." ukończyć także w innym terminie.
Koszt szkolenia:
500.00 zł
Forma płatności:
PŁATNOŚĆ POPRZEZ DOTPAY
  • szybkie płatności online z większości banków
  • możliwość zapłaty gotówką w kasach wielu sklepów w Polsce
  • dla kwot powyżej 300zł systemy ratalne

KLASYCZNY PRZELEW BANKOWY
W razie potrzeby zamówienie można opłacić zwykłym przelewm bankowym.
Płatność gotówkowa możliwa jest tylko za pośrednictwem płatności DOTPAY.
Dane do dokonania płatności:
Link do dokonania płatnośći poprzez DOTPAY podajemy w odpowiedzi na zgłoszenie.
Dane do przelewu z indywidualnie wygenerowanym kodem (do umieszczenia w tytule przelewu) podajemy w odpowiedzi na zgłoszenie.
Termin płatności:
TERMIN PŁATNOŚCI: (zapisy przyjmujemy również po tym terminie)
2 maja 2018
Termin ten ulega automatycznie wydłużeniu w przypadku zgłoszeń dokonywanych później niż na 7 dni przed powyższym terminem.
Zawsze jest minimum 7 dni na dokonanie płatności od momentu potwierdzenia przez nas przyjęcia zgłoszenia.
W przypadku nie odnotowania wpłaty w wyznaczonym terminie miejsce POZOSTAJE DALEJ ZAREZERWOWANE.
Istnieje możliwość uzgodnienia indywidualnego terminu płatności.
Aby dokonać zgłoszenia na szkolenie prosimy o podanie wymaganych danych w treści wiadomości przesłanej na następujący adres email:

kontakt@inkubatorinspiracji.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:
  • nazwa,miasto i termin szkolenia
    (lub szkoleń - zapisując się na 2 szkolenia jednego dnia nie trzeba wysyłać oddzielnych wiadomości)
  • imię i nazwisko uczestnika
    (zostanie umieszczone na certyfikacie)
  • adres e-mail uczestnika
    (adres przeznaczony do użytku osobistego uczestnika szkolenia,
    będzie służył jednocześnie jako login do systemu wsparcia poszkoleniowego)
  • nr telefonu komórkowego
    (kwestie organizacyjne, kontakt w sprawach związanych ze szkoleniami)
  • kod pocztowy i miasto zamieszkania uczestnika
    (bez szczegółowego adresu)
W przypadku gdy zgłoszenia dokonuje inna osoba (nie uczestnik) dodatkowo:
  • imię i nazwisko osoby dokonującej zgłoszenia
  • adres e-mail osoby dokonującej zgłoszenia
  • nr. telefonu komórkowego osoby dokonującej zgłoszenia

ZAPIS WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ OSOBY
W przypadku jednorazowego zapisu większej ilości osób, bardzo prosimy
o informację, czy każdy z uczestników będzie płacił za siebie oddzielnie,
czy zamówienie zostanie opłacone w całości. W przypadku oddzielnych wpłat i ewentualnych oddzielnych faktur zostaną utworzone oddzielne zamówienia.


Pliki do pobrania: Karta Informacyjna o szkoleniu w formacie PDF
Wzór certyfikatu w formacie PDF
Wzór certyfikatu:
Opis szkolenia:
PO WIĘCEJ INFORMACJI ZAPRASZAMY NA
STRONĘ INKUBATORA INSPIRACJI

Faktury

Wystawiamy faktury VAT. (domyślnie ze stawką VAT 23%, informacja o stawce VAT zw. tutaj)
Aby otrzymać fakturę prosimy o zaznaczenie w zgłoszeniu takiej potrzeby.
Prosimy też o podanie danych do faktury.
Faktura imienna
  • Imię i nazwisko
  • Adres (ulica, nr budynku, nr lokalu, kod pocztowy, miasto)
Faktura na firmę
  • Nazwa firmy
  • Adres (ulica, nr budynku, nr lokalu, kod pocztowy, miasto)
  • nr NIP
Faktura na JST

Przedszkola publiczne, szkoły publiczne i wszystkie inne Jednostki Samorządu Terytorialnego podlegające pod przepisy o centralizacji VAT

NABYWCA:
  • Nazwa nabywcy
  • Adres (ulica, nr budynku, nr lokalu, kod pocztowy, miasto)
  • nr NIP
ODBIORCA:
  • Nazwa odbiorcy
  • Adres (ulica, nr budynku, nr lokalu, kod pocztowy, miasto)
Domyślny proces fakturowania
Domyślnie najpierw przesyłamy fakturę proforma.
Po dokonaniu płatności wystawiamy fakturę docelową z informacją o zapłacie.

1. Przesłanie zgłoszenia
z danymi do faktury

2. Otrzymanie
faktury proforma

3. Opłacenie
faktury proforma

4. Otrzymanie
faktury docelowej
Opcja alternatywna
Możemy też wystawić fakturę docelową z terminem płatności (do zapłaty).
Aby tak się stało prosimy potwierdzić poprawność danych na fakturze proforma i poprosić o fakturę docelową z terminem płatności.

1. Przesłanie zgłoszenia
z danymi do faktury

2. Otrzymanie
faktury proforma

3. Potwierdzenie
poprawności danych,
prośba o fakturę
docelową

4. Otrzymanie
faktury docelowej

5. Opłacenie
faktury docelowej
Stawka VAT zw.

W przypadku zamówień finansowanych w minimum 70% ze środków publicznych istnieje możliwość otrzymania faktury ze stawką VAT zw. (na tą samą kwotę brutto).

Jeżeli niezbędne jest otrzymanie faktury ze stawką VAT zw. prosimy o zaznaczenie że zamówienie będzie finansowane ze środków publicznych i podanie jaki procent wartości zamówienia zostanie pokryty ze środków publicznych (min. 70%).

Razem z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia zostanie przesłane gotowe do podpisania oświadczenie. Po podpisaniu oświadczenia przez osobę upoważnioną należy przesłać skan oświadczenia na nasz adres email. Nie ma potrzeby odsyłania oświadczenia pocztą tradycyjną.